keskiviikko 3. lokakuuta 2012

5

Tällä viikolla mun elämä on ollut erittäin täynnä koulujuttuja, niitä on tehty välkillä, kotona, kaverilla ja ties missä oudoissa paikoissa... Kaikenlaista turhaakin on kyllä tullut tehtyä, mutta enimmäkseen  tärkeitä asioita. Myös erilaisia suhdeongelmia ja tilanteita tuntuis olevan vaikka muille jakaa, mutta onneks nekin on nyt saatu suurinpiirtein kuntoon.

 Koulupanostusta ruokalassa med Emmi !

Kemian koetta varten <3 Tiputin mun kännykän tänään vahinossa vessanpyttyyn, ja nyt se sitten vilkuttaa joka toinen sekunti jotakin ihme tekstiä tuossa näytöllä. Ihme kyllä se toimii vielä ihan okei hyvin, vaikka se leikkikin sukellusvenettä. Tosin äänet ei kuulu.... Thank god äiti osti mulle Habitare messuilta aivan mahtavan luurin, ja sen kautta äänetkin kuuluu!
 
 Meidän pitää lukea enkussa jokin englannin kielinen kirja, ja mä valitsin tämän. Olen vielä tosi alussa, pitäisi ehkä vähän skarpata tämän homman kanssa...! 

Jätti lökäpöksyt! Nää on niin mukavat >:D

 Upea kuva korviksesta mun "laatukameralla". Musta tuntuu, että toi tarkensi enemmän tohon mun sormeen kuin itse korvikseen...


Minä ja Jani ♥ On jotenkin niin vaikeeta uskoa, että me ollaan ensi viikolla oltu jo vuosi yhdessä... Muutenkin musta tuntuu, että aika menee kokoajan supernopeasti! Oon ihan kauhuissani...! 
 
XXX, Tuulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti