lauantai 13. lokakuuta 2012

9

Mulla on ollut loppuviikosta aika paljon tekemistä. Perjantaina oli mun ja Janin vuosipäivä, mutta myös mun isoäidillä oli syntttärijuhlat, joten jouduin lähtemään sinne. Oli kyllä kiva nähdä taas isovanhempiakin!

 Mulla ei itselläni ollut tarpeeksi hienoa mekkoa juhlia varten, joten lainasin tuota äidin mekkoa. Se näytti onneksi ihan hyvältä, ja väri sopii mun mielestä aika hyvin mulle. 

Tää on sitten autosta, kun oltiin jo matkalla niihin juhliin.



Koska mulla oli perjantaina muuta puuhaa, me "juhlittiin" Janin kanssa vasta lauantaina. Alunperin meidän piti mennä keilaamaan ja syömään, mutta loppujen lopuksi meillä oli vähän huono rahatilanne... Ensin me ajateltiin mennä syömään johonkin vähän hienompaan paikkaan, mutta lounasaikaan kaikkialla oli tietenkin älyttömän täyttä! Me siis päädyttiin Koti Pizzaan, säälittävää, mutta oli kivaa! 

Jani antoi mulle vuosipäivälahjaksi punaisen Ponkesin pipon, joka on mun mielestä ihana. Plussana tietenkin myös se, että mä en näytä monsterilta toi päässä! Mun lahja Janille oli vähän erilainen, ja siitä en aio laittaa kuvaa tänne. On kyllä ollut paras vuosi ikinä! ♥




Kauheesti kuvia taas musta surkealla laadulla, koska oon ottanu nää tolla mun kännykän kameralla! Sillä on vaan niin helppo ottaa itsestään kuvia, koska näkee itsensä samalla.

XXX, Tuulia

3 kommenttia:

  1. oooi tollasen pipon se sit osti!;) sulonen olet <3

    VastaaPoista
  2. :D:D:D joo :D sinä myös ;) <3

    VastaaPoista
  3. Toi mekko ja pipo on ihania! :))

    http://mementoamori.blogspot.com/

    VastaaPoista