keskiviikko 10. lokakuuta 2012

8

Muhun on iskenyt joku kamala syysväsymys tai muuten vain flunssa. Tuntuu koko ajan aika puhdittomalta, ja silti pitäisi jaksaa tehdä tuhat erilaista asiaa. Tällä viikolla on ollut muuten aika rentoa, mutta kotona tehtäviä koulujuttuja yms. on jonkin verran.

Huomenna mulla on luvassa äikän testi ja ranskan sanakoe, johon me luettiin Allun kanssa hiki hatussa (samalla kun kuunneltiin Robinin uutta levyä, haahaa!) ja mussutettiin ruokaa. Mä ainakin opin niitä sanoja ihan hyvin, vaikka une fiche de renseignements ja pendant eivät aina tahdo muistua mieleen.


Mä ja Jani <3


Kuvia oon ottanut kaiken tekemisen lomassa tosi vähän, eikä yksikään niistä taida olla sopiva tänne laitettavaksi. Joskus ennen ysiä kaikki sanoivat, että ysi on helpompi kuin kasi ja plääplääplää, mutta mä voin kyllä nyt kumota sen väitteen! Kauheesti kaikenlaisia koulutöitä pitäisi olla tehtynä koko ajan, eikä minkäälaiselle muulle elämälle oikeestaan jää aikaa. Ja sekin aika menee sitten treeneihin tai paljettien ompelemiseen.... Meidän kisapuvusta tulee tosi hieno!

XXX, Tuulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti