sunnuntai 7. lokakuuta 2012

7

Mulla on ollut tosi kivat pari päivää, vaikka koko viime viikko oli oikeastaan ihan hysteerinen. Nukuin varmaan koko viikon aikana yhteensä vähemmän, kuin mitä nukuin viime yönä.


Mä näytän tässä kuvassa jotenkin vähän blondilta? Oon miettiny monta kertaa, että värjäisin hiukseni ruskeiksi tai blondaisin. Ikinä en ole kuitenkaan sitten päätynyt tekemään mitään ihmeellistä noille hiuksilleni, mistä olen kyllä ihan tyytyväinen.



Ja mähän tosiaan sain myös uuden kännykän! Me hommattiin mulle isän kanssa iPhone 4s, mutta sen liittymä ei jostakin syystä vielä toimi. Oon tosi onnellinen, ettei mun tarvitse enää kohta käyttää tota varakännykkää.







Eilen illalla me oltiin Emmin, Ainon, Vilman, Janin, Tapion, Makun, Jonin ja Jopon kanssa parkilla. Ulkona on jo kauhean kylmä, mun teki mieli vetäytyä heti sisälle tai pukeutua kaulasta nilkkoihin asti pitkään toppatakkiin! Vaikka lämpötilathan ovat vielä plussan puolella...?  Ja noi Jonin kukkahanskat ovat kyllä niiiiin tyylikkäät!

Mä tarvitsisin uuden kameran, kun tän nykysen pokkarin laatu on aika huono.

XXX, Tuulia

2 kommenttia: