sunnuntai 30. syyskuuta 2012

4 - Bow!


Kokeilin ensimmäistä kertaa tehdä tällaisen söpön nutturan, ja nyt olen ihan rakastunut siihen! Tällaisen tekeminen on älyttömän nopeaa ja helppoa, ja nuttura sopii älyttömän moniin erilaisiin tilanteisiin. Rupean varmasti käyttämään tällaista niin arkena kuin juhlissakin!










Tuollaisen tekemiseen tarvitsee siis noin kaksi minuuttia, ja seuraavanlaisia tarvikkeita:


Kuten huomaatte, mun upea "hiusdonitsi" on itse tehty. Hiusdonitsin voi ostaa myös kaupasta, mutta koititekoinen versio on halvempi ja aivan yhtä toimiva ratkaisu!

Itsetehty hiusdonitsi kannattaa tehdä sukasta, jonka väri on mahdollisimman lähellä omaa hiustenväriä. Puhdas sukka on myös knnattava valinta! 

Näin voit tehdä oman hiusdonitsin:


Kuten huomaatte, mä oon ihan kikseissä tästä nutturasta! Hyviä huomenia vaan kaikille! 

XXX, Tuulia

2 kommenttia:

  1. aaaahh et oo sitte mulle aikasemmi kertonu tosta sukasta!!!:D mä oon pitkää ettiny halpaa hiusdonitsii.. :D:D

    VastaaPoista