perjantai 29. maaliskuuta 2013

Feel good!

Heissan!

Tällä viikolla Jani on tosiaan ollut lomailemassa ulkomailla ja pääsiäslomakin tuli nyt, eli mulla on ollut paljon aikaa olla kavereiden kanssa ja keskittyä kokeisiin. Maanantaina ehdin käydä sovittamassa ensi kesän työvaatteita ja sen jälkeen painuin kotiin lukemaan matematiikkaa, josta meillä oli koe tiistaina. Vähän meni penkin alle...


Oon tällä viikolla ehtinyt olla tosi paljon kavereiden kanssa verrattuna normaaliin. En oo edes älynnyt, miten ihania ihmisiä mun ympärillä oikeasti on. Rakastan vaan noita kaikkia älyttömästi! 
En ihan oikeesti tiedä, että mitä ihmettä teen sitten kun nämä viimeiset kaksi kuukautta ovat kuluneet ja meidän luokka ei olekaan enää meidän luokka.  Soittelen ja kälätän kaikille varmaan lakkaamatta sitten kun en enää yhtäkkiä näekään ketään koulussa...





 No, mitäs te olette mieltä? Sopiiko noi kiharat mulle ollenkaan? Mä henkilökohtaisesti itse tykkään kiharoista tosi paljon myös omassa päässäni.


Tällä viikolla me ollaan myös herkuteltu aika paljon, ja hyvää on ollut! Eilen me käytiin isovanhempien ja perheen kanssa syömässä ja siellä sain tollasen ihanan jäätelöunelman. Rakastuin ensisilmäyksellä... Tänään me käytiin perheen kanssa Munkassa kävelemässä ja juomassa kaakaota. Mä tilasin tuollaisen minttukaakaon, joka oli ihan hyvää! 




 Huomasin eilen, että iPhonella saa otettua panorama-kuvia! Olin kerta kaikkiaan vaikuttunut, ja tänään mun oli pakko kokeilla tuolla jäällä sitä. Otan tästä lähtien varmaan koko ajan noita... 







 Sitten vielä pari tällaista tosi luonnollista kuvaa. Mun naama näyttää tosi pyöreältä jostakin syystä noissa molemmissa...

Mä oon taas ihan koukussa muutamiin tiettyihin biiseihin, kohta olisi taas varmaan musapostauksen aika. Pakko tää on nyt kuitenkin tähän laittaa. Mun ehdoton kaikkien aikojen suosikkikappale on  kuitenkin X you - Avicii. Rakastan vaan tota biisiä, mikä on jännää, koska yleensä en tykkää instrumentaalimusiikista kauhean paljoa! 

 



Huomenna me mennään Allun ja Jullen kanssa leffaan, ja odotan sitä oikeesti ihan innoissani! Tulee varmasti tosi kiva päivä, ja toivottavasti saan siitä jonkunnäkösiä kuviakin otettua! 

Huomiseen!

2 kommenttia:

  1. oot tosi nätti!:-) noi kiharat muute sopii sulle! aina kun luen sun blogia, niin tuun vaa jostain syystä hyvälle tuulelle! sulla on niin pirtee blogi!:-) ps. herkullisen näkönen toi jätskiannos ja kaakao;-) - Minttu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja joo, nyt pääsiäisenä on tullut herkuteltua ihan liikaa... Mutta onhan tässä vielä aikaa sulatella kaikki ylimääräinen pois ennen kesää! Hyvää kevättä sulle! :)

      Poista