maanantai 11. maaliskuuta 2013

Monday... again...

Iltaa kaikille!

Meidän luokan lukujärjestyksen paras puoli on ehdottomasti se, että koulu alkaa maanantaisin vasta 9.45. Maanantaiharkat on kolmen viikon ajaksi siirretty tiistaille, joten ohjelmassa ei ollut muuta kuin laulutunti ja sieltä kotiin. Illalla Jani tuli sitten meille mun seuraksi, mikä piristikin mua huomattavasti!



Tässä vaiheessa jo hieman tinttaratallaa, mutta edustaa voi aina!

Teitä lukijoita on nyt jo 23! Eihän se nyt mikään kovin päätähuimaava luku ole, ihme, että kaikki ovat täällä sinnitelleet mun muutaman kuukauden tauon aikana. Iso kiitos teille, jotka jaksatte käydä täällä kurkkimassa mun kälätyksiä ja iPhone-laatuisia kuvia.

 Maa alkaa olla jo vähän vedestä kimmeltelevää, kevät tulee! 



Huomenna onkin sitten 12.3., mikä tarkoittaa sitä, että on mun ja Janin 17. kuukausipäivä. Siitä on jo yllättävän paljon aikaa, vaikka tuntuukin ihan siltä, että oikeasti tässä on mennyt vasta pari kuukautta. Toivottavasti vielä lisää on tulossa! Ensi kuussa onkin jo sitten puolitoistavuotispäivä, jännää!

Eilen lupailin teille täksi päiväksi haastetta, mutta huomasin, että olin juuri vähän aikaa sitten tehnyt kyseisen haasteen. Haasteen heitti mulle ihana Emmi. Tänään joudun siis tuottamaan pettymyksen... Lähipäivinä on luvassa jonkunnäköstä myday-videota varmaankin... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti