maanantai 29. huhtikuuta 2013

Vesisadetta


Moi!

Siitä taitaa olla tasan kuukausi, kun viimeksi tänne kirjoittelin ja lupasin jatkaa siitä stooria heti seuraavana päivänä. Palasin kotiin vähän odotettua myöhempään, joten en saanut koskaan sitä kuuluisaa postausta julkaisukuntoon. Jälkeenpäin koko juttu pääsi unohtumaan, ja kiireen keskellä en ole muutenkaan ehtinyt blogia hirveästi päivittelemään. Nyt mahdollisesti sadatta kertaa  lupaan, että aloitan vähän aktiivisemman postailun täälläkin, kun suurimmat stressit on saatu karistettua.

Tässä kuussa on tapahtunut paljon kaikenlaista, ja koulukin alkaa jo tässä vaiheessa vuotta tuntua aikamoiselta pakkopullalta. Tuntuu, että kaikki kasaantuu päälle ja projekteja olisi vaikka muille jakaa. Kokeita ei onneksi ole nyt näinä parina viikkona kamalasti, mikä ehkä vähän helpottaa tuskaa. Onko kenelläkään muulla nyt peruskoulua päättelevällä samanlainen fiilis?



 Kuva

Kuva

Toki huhtikuussa on tapahtunut paljon hyvääkin, enkä ole pelkästään ryytynyt kaikenlaisten kouluhommien keskellä. Etäisesti kevättä muistuttavat säät ovat piristäneet ainakin mua hurjasti, enkä kyllä olisi pystynyt edes siihen, mitä oon nyt saanut aikaan ilman välillä pilkistelevää aurinkoa. Mun ja Janin kauan odotettu 1,5 vuotta yhdessä tuli sekin ajallaan, vaikka me ei mun kiireiden takia mitenkään juhlistettukaan päivää. Ehkä sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kun se kuuluisa 2 vuotta täyttyy...




Kierros Hard Rock Café:ssa Juliuksen ja Allun kanssa, oli muuten mun elämän ihka ensimmäinen kerta kyseisessä paikassa! Eikä ehdottomasti jäänyt tähän...


Äikkää tyylillä! 



Onneksi noistakin lumisista päivistä on päästy jo melkein kokonaan eroon! 




Vähän tunnelmia kahden viikon takaisista SM-kisoista ja Kotkasta. 


Punainen kuin tomaatti, freesi ja meikitön! 



Iina, minä ja teinipeili! 


Hississä piti vähän poseerailla murun kanssa, joka tosin näytti hieman tylsistyneeltä. 

Tällä viikolla mulla on myös ensimmäinen työpäivä mun elämän ensimmäisessä oikeassa työpaikassa, mikä jännittää vähän. Voin vain kuvitella ilmeeni sitten, kun se ensimmäinen oma palkka pamahtaa tilille. Yleensä elän nimittäin sen verran vähissä rahoissa, että tämä kesä tulee olemaan ihan luksusta! Myös työkaverit vaikuttavat kaikki todella ihanilta ja jo tähän mennessä mun maha on tullut nauramisesta enemmän tai vähemmän kipeäksi...  Kesä tulee varmasti siis olemaan paras pitkiin aikoihin, ainakin mun odotukset ovat korkealla!


Huomenna onkin sitten jo vappua edeltävä ilta (mikä?) ja musta tuntuu rehellisesti siltä, että olen tämän maailman ainoa teini, joka aikoo katsella pikkuveljensä kanssa leffaa ja tehdä perheen kanssa ruokaa. Oon varmaan jotenkin skipannut vahingossa nää partyparty-vuodet, koska mun ei myöskään tee mieli lähteä minnekkään heilumaan...


Hauskaa vappua kaikille!

5 kommenttia:

  1. oi ihan sika cool, harrastaisimpa itekkin jotain noin korkeella tasolla!

    www.chaasingthesun.blogspot.fi
    toivottavasti tykkäilet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Käväisen kattomassa sun blogin, varmasti tykkään! :)

      Poista
  2. oi kun ootte söpöjä sun poikaystävän kanssa :3 mua rupes naurattaa hirveesti sen käsi tuol takan tollee rawwrr :-D

    http://janikas-blog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! :D:D Käyn vilkuilemassa sunkin blogia!

      Poista
  3. Heippa kaikki!
    Mulla on nykyään uusi blogi salasanaonglemien takia, käykäähän katselemassa!

    http://shhonlydreamsnow.blogspot.fi/

    VastaaPoista