sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Ensimmäistä kertaa

 Heipsan kaikki!

Tänään me suunnattiin Kvanttien kanssa kauden ekoihin kisoihin Mäntsälään. No, kotiin ei palattu voittajina eikä edes mitalisteina, mutta sitäkin motivoituneempana! Mulla itselläni on ainakin vielä vaikka kuinka paljon matkaa siihen, mihin mahdollisesti kykenisin, jos todella vaatisin itseltäni enemmän. Omien tavoitteiden eteen pitää jaksaa tehdä työtä, joten ehkä tämäkin laiskakasa täällä voisi vähän ryhdistäytyä!


Ja joo, me värjättiin hiukset hiusspraylla mustiksi! Mulla ei oo koskaan ollut noin tummia hiuksia, joten oli tosi jännää kokeilla jotain tollasta! Meidän spray oli ostettu jostakin peruukkiliikkeestä, eikä se ollut kai edes kovin kallista. Värin saa pois päästä yksinkertaisesti pesemällä hiukset shampoolla, vaikka blondatuilla saattavat hiukset tarvita kaksi pesukertaa.

Huomenna mulla on ohjelmassa hammaslääkäri, ja pelkään sitä ihan kuoliaaksi. En ole oikeastaan koskaan tykännyt siitä, että mun suuta tai hampaita sörkitään, mutta kaikista eniten kammoan tällä kertaa sitä kipua. Mun hammas/hampaat saatetaan nyt sitten juurihoitaa, ja en oikeasti aio suostua siihen, jos ne ei nukuta mua. Viime kerralla kolmesta puudutuskerrasta huolimatta koko operaatiota siirrettiin reilut pari kuukautta, koska mua sattui niin paljon. Kukaan mun tututista ei myöskään taida oikeasti edes tietää, mitä juurihoidossa tapahtuu. Ainoat asiat, jotka tiedän, ovat, että juurihoitaminen on tosi kivuliasta ja ikävää. Apua!

Hyvää huomenna alkavaa viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. mulla alotettiin just juurihoito, ja edellisellä kerralla ku vaan poratiin se paikka pois ni mä tärisin ja kyyneleet valu väkisin silmistä koska mä pelkään ylitse kaiken hammaslääkäreitä, johtunee varmaa siitä että mun kaikki suun limakalvot ja ikenet on täynnä reikiä ja liilat puudutuksen jälkeen, koska mul ei puudutukset tepsi oikeen, ni joudutaan rei ittää koko suu... mutta tosiaan mä en tiennyt mitä on juurihoito ja saanu vaa kaikkii kauhu kertomuksia, mutta mulla laitettiin puudutusta niin paljon että ei tarvinnu ku kolmeen paikkaan laittaa ja autto niin hyvin ettei sattunu yhtään vaikka ne ränkläs niitä juuria, ja ekan juurihoidon jälkee eioo hammas ollu enää kipee, ja ei kammota se hammaslääkäri enään yhtään niin paljoo :)... kauhee teksti pläjäys mut oli pakko tulla laittaa että ei se oo niin paha, ku ite kans pelkäsin kuollakseni sitä aluks ::DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Joo no mä en vielä joutunu juurihoitoon, koska se hammas oli kuollut jo, elikkä se taitaa muutenkin olla jo aika tunnoton (thank god!). Mulla on sama, oon joutunu käymää hammaslääkärissä ala-asteelta asti monta kertaa vuodes (kiitos vinot hampaat <3) mut nyt viime kertoina ne on ollu nii kivuliaita käyntejä et pelkään vaan ihan hulluna. Mut hyvä että se on kivuttomampaa ku mä ainakin oon luullu :D:D:D Ehkä ne ei sitten murhaakkaan mua siellä...

      Poista