lauantai 29. syyskuuta 2012

Third


Mun päivä menee nyt vaan kovaa vauhtia pieleen. Oon yrittänyt tässä tunnin tehdä videopostausta tänne, ja sitten tää ei anna mun ladata sitä! Mulla on varmaan maailman surkein tuuri. Yhyy. Nyt on sitten vissiin vaan pakko kirjoittaa.


Tänään me käytiin siis iltapäivällä perheen kanssa Vantaalla Jumbossa. En ollut käynyt siellä varmaan vuoteen, joten siellä oli taas ihan mukavaa käydä. Mitään "hienoa" sieltä ei oikeastaan lähtenyt mukaan, mutta mun oli pakko hankkia muutamia meikkejä. Muita hyviä kuvia ei oikeastaan nyt tältä päivältä olekaan, koska olin valmistautunut ainoastaan videopostaukseen. Höh.

Tässä on nyt sitten niitä kuuluisia meikkejä! 

 





Lumenen Natural code Matt Makeup - meikkivoide! Mulla oli aikaisemmin vielä sävyä vaaleampi samanlainen, mutta se sai mut näyttämään vähän turhan vaalealta. Talven tullessa kannattaa muutenkin ostaa mielumin ihan vähän liian tumma kuin vaalea meikkivoide. Mä ainakin näytän ihan kuolleelta, jos mulla on vähänkin liian vaaleita mömmöjä nassussa! 
9,90 €







Tässäpä sitten tämä uusi L'oréal Parisin kulmakynä. Onneksi äiti osti tämän mulle, koska muuten olisin kohtapuoliin joutunut kävelemään tuolla ulkomaailmassa näyttäen kaljurotalta. Eiks sillä Kim Possiblen kaverilla ollut sellainen? Kim Possible oli muuten niin hyvä ohjelma silloin joskus pienempänä :D



Ja tässä vielä tämä ripsari!
Lumene 5,80 €

Musta tuntuu, ettei ikinä voi olla tarpeeksi ponnareita. Niitä ja pinnejä on vaan pakko saada kokoajan lisää, koska kaikki ne katoavat minuuteissa jonnekin. Vähänniinkuin sukat. Jos mun harja vaikka syö mun ponnarit?

Hahhahhahhaaa. Oonpas hauska! Oon selkeesti aika väsynyt.

XXX, Tuulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti