lauantai 29. syyskuuta 2012

The first

Taas kerran päätin tehdä ihan täysieliminoinnin tälle blogille. Jostakin syystä mun on vaan ihan pakko tehdä taas kaikki uudestaan, koska musta tuntuu tosi masentavalta katsella noita aikaisempia ja säälittäviä postauksia, jotka kaiken kukkuraksi jäivät ainoiksi.

Ulkoasu koki taas muutkosen, tosin tällä kertaa aika perus massatyyliin. Jotenkin tällainen aika koruton valkoinen kuitenkin näyttää mun mielestä tosi kivalta, kun kaikki kuvat ja teksti erottuvat niin hyvin! Yritän sitten tuoda lisää väriä kuvilla.

Tässä on nyt sitten muutama kuva lähiajoilta, nyt pitäisi varmaan yrittää ruveta vähän herättelemään kameraakiin siitä pienestä horroksesta, jossa se on ollut. Nämäkin kuvat ovat varmaan kaikki muiden ottamia... :D


 ©Emmi

Hieno tilannekuva musta ja Janista...

©Emmi

Emmi on niin paras ottamaan kuvia, ja huomatkaa toi sen tekemä lettijuttu! Olin niin kateellinen, kun en itse osannut tehdä tommosta, mutta Emmi osasi... Onneksi se laittoi mulle linkin sellaseen videoon, jossa tuon tekeminen opetetaan. En kyllä silti osaa yhtä hyvin kuin Emmi...

 ©Aino(?)

Veikko, minä ja Jani. 

©Aino(?)

Minä ja Jani! Mulla on jotenkin tosi kärsivä ilme, en tiedä miks näytän tolta...



©Emmi 

Minä taas! Musta tuntuu, että tuolla ulkona on kamalan kylmä jo nyt. Oon vaihtanut siis tän nahkatakin jo nyt mun talvitakkiin. En oikein tiedä, että miten tuun selviämään talvesta, jos mä jo nyt oon ihan jäässä, vaikka olisi toppatakki päällä!


Näytän tässä kuvassa ihan mummolta, eikä mulla ole hajuakaan siitä, miten sain tollasen ilmeen väännettyä naamalle. 



Luontokuva! Pihlajanmarjat ja ruusunmarjat on niin syksyisiä, että niistä mulla on vaikka kuinka monta (surkeaa) kuvaa kamerassa... 

XXX, Tuulia

6 kommenttia: