lauantai 29. syyskuuta 2012

Second - Musapostaus

Oon kuunnellut nyt syksyllä tosi paljon musiikkia, joten ajattelin, että tällainen "musapostaus" voisi olla kiva tehdä. Tää soittolista on siis täsmälleen samanlainen kuin se, mikä mulla on mun omassa iPodissa.


Isä toi nämä kuulokkeet mulle tuliaisiksi Japanista, ja voin rehellisesti sanoa, että nämä ovat parhaat kuulokkeet ikinä. Äänenlaatu on tosi hyvä ja bassotkin löytyvät! Ne myös sulkevat tosi tehokkaasti kaikki muut äänet pois. Jos jostakin asiasta pitäisi antaa miinusta, niin ulkonäöstä. Joku söpö väri olisi tehnyt näistä vielä täydellisemmät!

Sitten siihen soittolistaan...



Celeste Buckingham - Run run run

Löysin tän vasta ihan äskettäin, ja olen ihan ihastunut tämän laulajan ääneen ja tähän kappaleeseen! 

Yleensä mä en kuuntele yhtään Suomi-musiikkia, mutta nyt syksyllä mun soittolistalla on jopa kolme suomalaista kappaletta:


PistePiste - Elän sut uudestaan 

 Kun kuulin tän biisin ensimmäistä kertaa, ajattelin, että hyi. En tykännyt PistePisteen vähän erilaisesta tavasta laulaa suomeksi, mutta toisella kuuntelukerralla rakastuin. Mun mielestä toi piano on vaan niin kaunis!


Heli Kajo - Jos mä kuolen nuorena 

Myöskään Heli Kajo ei todellakaan ole mun lempparilaulajia, mutta tää kappale on ihana! Itsekin älyän välillä miettiväni tällaisia asioita, joten sanoituksetkin ovat mun mielestä hyvät. Tykkään myös siitä, että tän kappaleen tunnelma on niin "iloinen". 


Cheek feat. Yasmine Yamajako - Syypää sun hymyyn

Yllättäen myös Cheek kuuluu mun YÄK- musaosastolle, mutta tää kappale jostakin syystä rikkoi jään. Tykkään tässä kappaleessa kompista ja kertosäkeestä, jotenkin kaikki osat ja elementit sopivat niin hyvin yhteen!


Little Mix - Cannonball


Little Mix - Wings

Little Mix on nyt yksi mun tän hetken suosikeistä. Porukka on niin energinen ja persoonallinen, että musiikkia kuunnellessa tulee heti hyvä mieli. Kaikilla tytöillä on myös upea ääni!


Ellie Goulding - Lights 

Tää ei ole mikään mun supersuosikki, mutta tykkään erityisesti taustoista! 
Ellie Gouldingilla on mun mielestä myös ihanan persoonallinen ääni! 



Donkeyboy - Pull of the eye 

Tätä kuunnellessa tulee aina niin hyvä mieli! Jotenkin vaan sellanen menomeininki... En tiiä miks tää on tossa sivussa, mut en saa sitä tohon keskelle.....


Flo Rida - I cry 

Tää on koko mun soittolistan uusin biisi, mutta tykkään tästä aika paljon. Tässä ei oikein oo mitään sellaista ihmeellistä juttua, tää vaan kolahtaa. 


Far East Movement feat. Cover Drive - Turn up the love 

Tän kuullessa tekee heti mieli tanssia :D 


Moya - Making me fall

Tässä on joku sellainen jännän vanhahtava fiilis ja kertosäe on ihana, tykkään paljon!


Taylor Swift - We are never ever getting back together 

Peukut ylös.


Megan and Liz - Bad for me 

Tää on tällainen perus hyvänmielenbiisi. 
Justin Bieber - Pray 

En yleensä kuuntele Justin Bieberiä, mutta tämä biisi on jotenkin niin liikuttava. Voisi olla ehkä parempi jonkun muunkin laulamana, mutta tykkään. Tää on vanha kuin mikä, mutta kuulin tän vasta ihan äsken...



Alexandra stan feat. Carlprit & Jason Ray  - 1. 000 000

Tämäkään ei ole mikään uutuuden huipentuma, mutta jotenkin tää nyt vaan iskee enemmän kuin aikaisemmin...? Muistan, että silloin kun kuulin tämän ensimmäistä kertaa, inhosin tuota kamalaa milli-milli-milli-milli-milli-milli-milli-on - renkutusta!


PSY - Gangnam style 

Joskus on pakko mennä massan mukana.


Carly Rae Jepsen - Turn me up

Carly Rae Jepsenin uusi levy on taas mun lempparilistalla. Turn me up on varmaan mun suosikkibiisi koko levyltä, mutta kannattaa myös kuunnella Your heart is a muscle, sillä se on myös ihana. 


Owl City - Shooting star

Kestosuosikki.

JA ihmiset huomatkaa mun uusi mahtava "tanssiva banaani" kursori! Tää on aivan mahtava! 

XXX, Tuulia

6 kommenttia:

  1. hei sait just uuden lukijan! Kiva blogi! :)
    (ps. kato munki jos kiinnostaa?)
    http://real-life-is-tears.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Käyn katsastamassa sunkin blogin :)

      Poista
  2. Ihana blogi, liityin :-----) havealaugh-sonja.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :):) Käyn tsiigailemassa sunkin blogia :)

      Poista