lauantai 5. tammikuuta 2013

16

Joulun aika on nyt melkein officially ohi, vaikka yksi suklaajoulupukki vielä odottelee syömistä! Eilen alkoivat taas treenit, mikä on varmasti hyvä asia kaikkien jouluherkkujen mussuttamisen jälkeen. Täytyy sanoa, että polvet ovat tämän viikonlopun jälkeen varmaankin punertavan ja vihertävän sävyiset, koska mustelmia on jo tullut ainakin roppakaupalla uuden ohjelman myötä...
        Maanantaina pitäisi palailla kouluun ja aloittaa vikan puolen vuoden panostukset. En mä koulujutuistä päässyt eroon lomallakaan, Tuntematon sotilas ja bilsan aivotutkielma ovat kivasti muistuttaneet mua koko loman ajan kouluhommista. Rukoilen, ettei meillä ihan heti olisi kokeita, jotta päiväjärjestys vähän palautuisi...
         Muhun on nyt iskenyt hirveä tarve ja halu ostaa kaikenlaista, vaikka mulla ei oikeastaan ole yhtään rahaa. Ensinnäkin tarvitsisin todella hyvän kameran. Selailin justiinsa tän blogin pohjia myöten ja älysin, että näiden kuvien laatu todellakin on surkea. Pahoittelut siitä, hommaan jostakin astetta paremman kameran sit joskus. Kameran lisäksi mun ostoslistalla olisi vaatteita ja kenkiä, sekä kaikenlaista muuta vastaavaa tavaraa. Myös Janin synttärilahjaan kannattaisi varmaan alkaa säästämään jo nyt, vaikka sen synttärit ovat oikeasti vasta toukokuun lopussa. Lupasin ostaa sille dekin ja oon niin huono säästämään, että se homma kannattaa rehellisesti aloittaa jo nyt.



 Jäljellä olevia joulukarkkeja... 





H&M 5 e

 Sain joululahjaksi paljon kirjoja ja mummi osti mulle ja Nellille Madagascar 3- DVD/BluRay "paketin".


Mun uudet kajarit!






 Koruja 









XXX, Tuulia

1 kommentti:

  1. Mun blogista löytyis sulle haaste, mikäli et oo jo tätä tehnyt! :)

    http://emmisofia-fitness.blogspot.fi/2013/03/haaste.html

    VastaaPoista