torstai 1. marraskuuta 2012

11

Mulla on nyt taas ollut superkiireistä, joten en ole ehtinyt kunnolla kirjoittaa tänne mitään. Heti kun pääsen yrittämään jotaintänne, siitä tulee huono tai keskeneräinen. Kameran kantaminen mukana on osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi, joten kaikki kuvat on otettu kännykällä.


Viime viikon torstaina oli OVOn kisakatselmus, ja siellä meidän ohjelma oli vielä aika järkyttävä... Viikonloppuna me oltiin kuitenkin Kvanttien ja Kvarkkien kanssa leirillä Kisiksessä, ja meidän ohjelma edistyi oikein hyvin. Oli ihana viikonloppu, vaikka se olikin aika rankkaa rankan viikon jälkeen! Huomenna on sitten kauden ekat kisat Töölön kisahallilla, jännittää!

Anteeksi naamojen sottaus, mutta ainakin itse olin niin hehkeässä tilassa, että huhhuh! 


Sen lisäksi en ole tällä viikolla ollut koulussa, vaan TETissä. Se on ollut aika kivaa ja tällainen "väliviikko" oli ihan kiva, koska ensi viikolla alkaa taas hirveä koeputki ja panostus joululomaan asti....  Tosin tälläkin hetkellä mulla pitäisi olla hyvässä vauhdissa yhteiskuntaopin vaalityö, äikänkirjan lukeminen aloitettu, toistä äikäntyötä tehtynä ja sen sellaista. 
 
 Tässä on vielä muutamia kuvia, joita on tullut kännykkäkameralla räpsittyä. Laatukamaa!

 Ainoa hyvä puoli syksyssä: värit!

 Panorama towerin katto oli niin täynnä, että mun oli pakko siitä steissiltä napata kuva. 

 Naamakuvia! Kun vertaa tän iPhonen "peilikameran" ja sit sen toisen "oikean" kameran laatua niin noi ovat kyllä ihan eri maailmoista! Toi oikea kamera on itse asiassa kännykkäkameraksi aika superi! 
Tai sitten mä olen vaan missannut kännykkäkameroiden kehityksen kokonaan.

Vaikka tää onkin aika pärstäkuva (ja itsestäni vielä!) tykkään tästä tosi paljon. Toi paita ja pipo tuovat jotenkin tosi söpösen vaikutelman?

XXX, Tuulia

1 kommentti: