sunnuntai 23. joulukuuta 2012

1 yö jouluun

Musta tuntuu, että mulla on mennyt koko joulukuu ihan ohi.  En ole tehnyt suunnilleen mitään jouluisaa koko kuun aikana, lukuunottamatta parin glögimukillisen juontia. En ole edes leiponut pipareita tai joulutorttuja... Onneksi nyt alkaa vihdoinkin tulla sellainen "joulufiilis", vaikkakin näin päivää ennen joulua.
       Tänään mulla on ollut vielä vähän puolikuntoinen olo, joten päätin jättää treenit väliin ja tyytyä kotona makoiluun, jotta olisin jouluna terve. Mulla on ollut aika kipeä pää ja muutenkin vähän jännä olo...  Vetäydyin siis mun sänkyyn ja aion löhöillä tässä koko päivän ja pitää itsekseni Hayo Miyazaki-maratonin. Mun lempileffat Hayo Miyazakilta ovat niitä kaikista "iloisimpia", ja niistä tulee jotenkin hyvä ja aurinkoinen fiilis!


       Eilen me käytiin Nellin kanssa kampaajalla, ja se oli mulle ihan kiva yllätys. Mun hiukset leikattiin vähän uuteen tyyliin, ja kampaaja ymmärsi tosi hyvin mitä hain takaa! Mun mielestä nää vaan tuntuu tosi lyhyiltä verrattuna siihen edelliseen, vaikka oikeasti eroa ei edes ole kovin paljoa. 

Kyllä noi mun hiukset näyttävät paljon terveemmiltä nyt, ja tuntuvatkin siltä!



Ajattelin, että tekisin huomisesta jonkunnäkösen "my day"-videon, kun on jouluaatto ja niin edelleen!

XXX, Tuulia

2 kommenttia: